Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
Nicolae Vasile
InfoTouch AIO PC
Amazon Web Services
jurnalism stiintific
Retele wi-fi
CloudBackup Station
Retail Management
EISA
Direct One
Acer
Brain Romania
valentin stanescu
proiecte strategice pentru invatamantul superior
sistem de operare
Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca
SDN
metode de selectie
roboti inteligenti
Backdoor Ploutus
promotii